White Papers
Metaform är en kommunikationsbyrå som arbetar med att fylla kunders varumärken med innehåll och mening.
Grafisk design, Branding, Varumärke, Varumärkesutveckling, Kommunikation, Visuell kommunikation, Grafisk profil, Grafisk identitet, Corporate Identity, Formgivning, Layout
2559
post-template-default,single,single-post,postid-2559,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive

White Papers

Ett white paper är ett slags marknadsföringsmaterial som växt sig starkt under de senaste åren. 

Ett white paper kan beskrivas som en text som presenterar ett problem eller en utmaning som dina kunder ställs inför. Det kan till exempel handla om ett företags produkt eller tjänst – och att du lyfter fram hur denna hjälper dina kunder. Dokumentet syftar alltså till att hjälpa läsaren att lösa ett problem, utvärdera en produkt eller tjänst eller att ta sig an en utmaning.

Metaform producerar olika White Papers som ett led i Upptecs löpande marknadskommunikation.

Exempel på aktuella white papers:

Exempel på tillhörande banners:

tonysamatas
tony@metaform.se